Termeni și Condiții - Otostick România / Urechi clapauge (decolate)?

Există soluţia intervenţiei chirurgicale, însă nu se recomandă copiilor mai mici de şapte sau opt ani
Treceţi la conţinut

Termeni și Condiții

🛒 🛍 Magazin


Identificarea societăţii:
SC CANARIS COM SRL de acum înainte denumită "SOCIETATEA" îşi are domiciliul în Str.ILARIE CHENDI Nr.5, localitatea CLUJ-NAPOCA, Jud. CLUJ, ROMÂNIA. Înscrisă la Registrul Comerţului cu Nr.reg.com.J12/2453/1995, CIF RO 8950189,este înregistrată în Registrul de Evidență a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sub numărul 37174. Telefonul nostru de contact este + 40 745 893 864 , + 40 736 072 719 şi e-mail:  canariscom@otostick.ro
Acești Termeni si Condiții reprezintă contractul între Utilizator și SC Canaris Com SRL si este guvernat de legile în vigoare din România.
Capacitate juridică:
Clientul declară că are capacitatea de a încheia prezentul contract ale cărui Condiţii Generale sunt prezentate în continuare, şi anume, persoanele fizice trebuie să fie majore şi să nu se afle sub tutelă sau curatelă.
Prin orice comandă realizată prin intermediul paginii de internet, telefon sau e-mail se înţelege acceptarea Condiţiilor Generale de Vânzare din partea clientului.
Pentru ca un minor să folosească serviciile noastre este necesar acordul părinţilor săi, tutorilor sau reprezentanţilor legali. Accesul minorilor la orice serviciu este responsabilitatea părinţilor săi, tutorilor sau reprezentanţilor legali.
Alegerea produselor:
Realizarea comenzii de către client este echivalentă cu acceptarea deplină şi integrală a preţurilor, descrierea produselor la vânzare şi a Condiţiilor Generale de Vânzare, precum şi orice alte condiţii specificate în comandă. Societatea va informa clientul în cel mai scurt timp posibil, cu privire la lipsa de disponibilitate a produsului solicitat.
Clientul este singurul responsabil de alegerea produsului şi de adecvarea acestuia la nevoile sale. Societatea nu va fi responsabilă pentru acest fapt. Clientul este responsabil să solicite Societăţii orice informaţii sau date suplimentare cu privire la caracteristicile produsului sau utilizarea sa. Clientul, după ce a fost informat în prealabil cu privire la produsele comercializate de Societate şi după ce a verificat produsul răspunzând nevoilor stabilite de acesta, dă comanda pe propria răspundere. În nici un caz Societatea nu va fi responsabilă pentru daunele directe sau indirecte, de orice natură, care derivă din utilizarea necorespunzătoare sau din imposibilitatea de a folosi produsul vândut.
Modalitatea de plată:
Societatea este o firmă română, prin urmare vinde în conformitate cu legislaţia română în vigoare, aceasta fiind cea care se aplică tuturor expedierilor noastre.
Preţurile indicate în lista de produse sunt exprimate în lei cu TVA inclus.
Vă informăm că nu suntem responsabili pentru impozitele şi taxele vamale pe care le aplică unele ţări la intrarea expedierilor străine.
Societatea îşi rezervă dreptul de a modifica preţurile în orice moment şi se obligă să aplice tariful valabil în momentul comenzii clientului.
Dacă alegeți metoda de plată "Online prin card bancar" este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăți.
Plățile cu carduri de credit/debit se efectuează prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.
În general, toate plăţile trebuie să fie făcute în lei indiferent de sistemul de plăţi şi ţara de unde cumpăraţi.
Sistemele noastre sunt valabile pentru plata prin: transfer bancar, card de credit sau debit şi în schimbul rambursării (valabil doar în România).
Virament sau transfer bancar
Se va înţelege plata efectuată şi notificarea comenzii atunci când www.otostick.ro
primeşte confirmarea respectivei plăţi în contul indicat. Contul aparţine SC Canaris Com SRL.

ING BANK N.V. AMSTERDAM
Sucursala București
Nr. Cont Curent  IBAN:  RO77INGB0000999908269842
SWIFT: INGBROBU
BIC:  INGB

Card de credit
Frauda cu cardul de credit este un delict, Societatea va stabili acţiunile judecătoreşti împotriva celui care face o tranzacţie fraudulentă în magazinul nostru on-line.
Cheltuieli de transport şi termene de livrare:
Livrarea către Client a produselor/serviciilor achiziționate, este efectuata prin intermediul unui operator de curierat rapid.
Livrările se vor efectua, in medie, in termen de 1 - 3 zile lucrătoare din momentul primirii comenzii. In cazul în care produsul nu va fi livrat în termenul sus-menționat, Clientul va fi informat, prin e-mail, cu privire la noul termen de livrare al comenzii. Noul termen nu va depăși 30 de zile de la confirmarea comenzii.
Ca regulă generală termenul de expediere în afara teritoriului european va oscila între 10 şi 20 zile lucrătoare, în funcţie de ţară.
Aceste termene sunt aproximative, întrucât depinde de zona de expediere, de modul de expediere şi de disponibilitatea Produsului. Depăşirea termenului de predare nu va putea să atragă nici o despăgubire pentru daune şi prejudicii.
Comenzile făcute sâmbăta, în zilele nelucrătoare sau în perioadele de vacanţă vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare. Nu se vor face livrări sâmbăta, duminica şi în zilele libere.
Societatea îşi rezervă dreptul de a alege transportatorul şi de a garanta buna livrare a Produselor. Cheltuielile de transport sunt facturate Clientului şi vor figura pe factură.
Pentru livrările cu destinaţia Insulele Canare, Ceuta, Melilla, Andorra şi străinătate, cheltuielile derivate din procesarea pachetului la vamă şi taxele locale sunt suportate integral de client. Valoarea acestora variază în funcţie de criteriile specifice fiecărei vămi şi de caracteristicile comenzii.
Termenele de Livrare pot fi modificate de incidente extraordinare, precum:
Impozitarea Vamală, greve, fenomene meteorologice extreme, până la decizii şi măsuri de siguranţă aplicate de unele ţări în anumite momente.
Urmărirea Comenzii:
Atunci când comanda dumneavoastră este confirmată (disponibilitatea produsului în stoc şi plata efectuată) veţi primi un e-mail prin care se va confirma acest lucru, de asemenea vă vom informa prin e-mail sau printr-un link despre societatea de transport, despre situaţia comenzii dumneavoastră în fiecare moment.
Anulare şi modificare:
Comanda va putea fi anulată, schimbată sau modificată dacă aceasta încă se află în starea „În curs” timp de 12 ore de la realizarea comenzii.
Societatea îşi rezervă dreptul să anuleze trimiterea unei comenzi atunci când: destinaţia trimiterii este pentru o zonă din afara acoperirii noastre.
Atunci când adresa expedierii a fost modificată sau nu poate fi localizată din motive de dezastre naturale precum inundaţii, cutremure etc. sau din motive cadastrale. Procedura pentru această situaţie este să ne contactaţi pentru a ne transmite o adresă de expediere provizorie.
Atunci când au existat mai multe încercări repetate de a localiza clientul şi nu a fost posibilă livrarea. În acest caz contravaloarea produselor va fi restituită în momentul recepționării coletului.
Atunci când cantitatea solicitată depăşeşte măsurile şi volumele maxime pentru o manevrare uşoară a serviciilor de transport.
Lipsa produsului în stoc:
Dacă există o lipsă a stocului sau o indisponibilitate punctuală a unui produs, societatea va contacta clientul pentru a-i comunica acest lucru imediat şi pentru a-i da un termen de livrare sau, dacă nu va fi posibil să-i ofere produsul respectiv, va anula comanda.
Restituire:
Vor fi acceptate doar restituirile motivate de stricăciuni, produse defecte sau atunci când există o anumită deficienţă sau eroare în comanda oferită de www.otostick.ro
Clientul trebuie să verifice starea ambalajului şi conformitatea livrării cu comanda procesată.

Conform O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, consumatorul are dreptul să notifice în scris Societății retragerea din contractul la distantă, fără a justifica decizia de retragere și fără a suporta alte costuri, în termen de 14 zile calendaristice, calculat de la data intrării în posesia fizică a produsului/produselor.
În acest caz, cheltuielile de expediere vor fi suportate de client. Înainte de a face restituirea respectivă clientul va trebui să contacteze departamentul nostru de primire clienţi în termenul indicat prin e-mail canariscom@otostick.ro sau la numărul de telefon +40 745 893 864 la care vă vom indica cum să procedaţi la restituire. Nu se va face nici o restituire care nu a fost comunicată în prealabil.
Aveti obligația ca în termen de cel mult 14 zile de la data comunicării deciziei de retragere să returnați produsele la următoarea adresă: Cluj-Napoca, Str.Ilarie Chendi Nr.5, Jud. Cluj, cod poștal 400222 România. Produsele returnate vor fi insoțite de o copia a facturii cu care au fost livrate si a dovezii de plata.
Societatea va restitui clientului contravaloarea produselor comandate, în termen de 30 zile calendaristice de la data recepționării acestora la adresa mai sus-menționată. In cazul în care produsele nu au fost recepționate în 14 zile de la data comunicării formularului de retragere, Societatea va restitui contravaloarea produselor ce fac obiectul returnării imediat ce acestea vor fi recepționate.
Societatea va restitui contravaloarea produselor comandate și a costului livrării prin virament bancar în contul bancar indicat de client.
Pentru a putea admite restituirea, produsele şi ambalajele trebuie să fie în condiţii perfecte, nefolosite, sigilate, intacte și nedeteriorate, precum şi să păstraţi toate accesoriile şi documentaţia originală. Produsul ce va fi restituit va fi ambalat corect pentru restituirea sa.

IMPORTANT
Societatea nu va restitui suma de bani şi nici nu va retrimite marfa dacă nu s-a verificat primirea şi starea produsului, ambalajul şi accesoriile produsului ce face obiectul restituirii sau schimbului. Produsul ce va fi restituit este cel care figurează iniţial în comandă şi se va restitui valoarea acestuia conform modalităţii în care a fost realizată plata de către client.
Produsul original este defect:
După ce vom primi produsul defect vă vom trimite altul. În acest caz, schimbul se va efectua întotdeauna cu acelaşi articol sau referinţă. Vă va fi facturată doar prima expediere. Societatea va suporta cheltuielile pentru noua expediere. Dacă veţi dori să schimbaţi produsul cu un altul, cheltuielile de restituire şi noua expediere nu vor fi suportate de Societate.
Produs care, din greşeală, nu răspunde comenzii: Societatea va suporta cheltuielile de preluare a produsului greşit şi de livrare a produsului corespunzător comenzii realizate.
Comenzi eşuate:
Dacă nu vă aflaţi la domiciliu sau la adresa indicată pentru expedierea pachetului, serviciul de curierat vă va lăsa un anunţ. Astfel, veţi putea să-i contactaţi pentru a stabili o altă dată/un alt orar pentru o nouă livrare.
Dacă pachetul ne este restituit, putem să vă trimitem din nou comanda, în acest caz, cheltuielile pentru cea de-a doua expediere vor fi suportate de client.
Mod de rambursare:
Majoritatea rambursărilor sunt efectuate prin aceeaşi metodă de plată folosită la realizarea comenzii.
Timpul necesar pentru rambursare
Card de credit/debit
Pe acelaşi card bancar, acest termen poate fi mai mare de
2 – 5 zile lucrătoare.
Transfer 3 - 5 zile lucrătoare (pentru transferurile între bănci din ţări diferite acest termen poate fi mai mare).



Otostick / SC Canaris com SRL



Societatea îşi rezervă dreptul să anuleze trimiterea unei comenzi atunci când: destinaţia trimiterii este pentru o zonă din afara acoperirii noastre.

__________
Reveniți la conținut